luni, 29 mai 2023

COSTEL ZĂGAN DESPRE ROMÂNIA


* Crez
Sunt român dar mă tratez
monostih de Costel Zăgan din Universuri paralele (
* România o capodoperă agravantă
românul
se
naşte
poet
Şi
moare
critic
literar
(mă
rog)
finis
coronat
hopus
Dragi
europeni
[...] Citeşte tot
poezie de Costel Zăgan din Poeme infracţionale
* Am văzut Limba Română ca pe-o mireasă: intangibil de fatală!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme
* Condamnat să fiu român, pledez vinovat!
Costel Zăgan în Retorica lui Dracula
* Mioritici din tată-n fiu
Zău românul relativ
n-are niciun motiv
iar românul absolut
încă nu s-a născut
poezie de Costel Zăgan din Axiomele lui Don Quijote
* Să nu mai fiu român? Dar nu mă pot abţine!
Costel Zăgan în Haz de necaz
* Femeia: poezia românilor cea de pe urmă!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme
* Limba Română e o poveste: fantastică pentru unii, imposibilă pentru alţii!
definiţie aforistică de Costel Zăgan din Definiţii eretice
* Toată ziua-s fericit că-s român; noaptea, aştept să-mi revin!
aforism de Costel Zăgan din Inventeme
* România: O scrisoare pierdută de I. L. Caragiale.
definiţie aforistică de Costel Zăgan din Inventeme
* Vot universal
Indiferent
de
vârstă
sex
orientare politică
sau
religioasă
În sfârşit
Toţi românii
vor
candida
Pentru funcţia
de
Preşedinte
al
României
[...] Citeşte tot
poezie de Costel Zăgan din Ode gingaşe
* Ce să spun
Pâinea-i singurul drog al poporului român
monostih de Costel Zăgan din Universuri paralele
*
Tândală: Păcală, eşti proamerican sau...
Păcală: Sunt român, domnule!
Tândală: Get-beget, Păcală?
Păcală: Geto-dac, domnule!
replici din Braşovisme de Costel Zăgan
* Urmuz este scriitorul român cel mai dens: o bucată de Urmuz cântăreşte cât jumătate din Istoria Literaturii Române!
definiţie aforistică de Costel Zăgan din Definiţii eretice
* Nedumeririle unui român din România
Bine voi chiar asta vreţi
ca să fug din ţara mea
să-mi las fete şi băieţi
şi să umblu brambura
Zău să fug din ţara mea
crucea s-o cioplească vântul
loc să n-am sub nicio stea
alţii să-mi rostească gândul
Crucea s-o cioplească vântul
să las fete şi băieţi
să vă sape-n cer mormântul
hoţilor voi asta vreţi
Să las naibii ţara mea
străinii să moară-n ea
poezie de Costel Zăgan din Cezeisme II
* Fulgerul mămăligii româneşti
În ceaunul fără ceas,
Mestec golul ce-a rămas:
Trăzni-v-ar să vă trăznească
Mămăliga românească!
epigramă de Costel Zăgan din Epigrame disponibile
*
Tândală: Care sunt ochelarii preferaţi de politicienii români, Păcală?
Păcală: După ultimele evenimente, sigur, ochelarii de cal!
replici din Braşovisme de Costel Zăgan
Hora unirii de unul singur
Hai să dăm mână cu mână
am cântat nu prea demult
şi de-atunci limba română
plânge şi eu n-o ascult
Am cântat nu prea demult
hei deşteaptă-te române
iarba rea însă n-am smuls
doar neghina îmi rămâne
Hei deşteaptă-te române
căci din nou limba română
în cuvinte mici apune
hai să dăm mână cu mână
Să cântăm de nu-i prea mult
taci şi tu că eu te-ascult
poezie de Costel Zăgan din Poeme infracţionale
* Fănuş Neagu este câmpia buimacă a literaturii române: se învecinează doar cu cerul.
definiţie aforistică de Costel Zăgan din Definiţii eretice
* MihaiEminescu este ţara a cărei capitală este România.
definiţie aforistică de Costel Zăgan din Inventeme
Toate reacţii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EREZIA SUPRAOMULUI CONTEMPORAN

  Cu cât mă uit mai adânc în cer cu atât se uită cerul mai adânc în mine eu îmi amintesc de pildă de Nietzsche însă Nietzsche nu-și aminteșt...